H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren.
Omschrijving
De 7 onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken
H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Ze zijn de nieuwe norm in marketing. Power Brands dus.
Waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van deze merken leren om zelf succesvol te zijn? Dat zijn de vragen die in dit boek op een opvallend vernieuwende wijze worden beantwoord.
Het succes van deze merken is teruggebracht tot zeven onwrikbare principes. Principes die gebaseerd zijn op grondig speurwerk, wetenschappelijke inzichten en meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Principes die het succes verklaren. Dit boek is een bron van inspiratie om zelf een Power Brand te worden.
*
Het succes van Power Brands in alle facetten verklaard
*
Gebaseerd op jarenlange ervaring, voorbeelden uit de praktijk en ondersteund door wetenschappelijke inzichten van diverse bekende wetenschappers
*
Met bijdragen van Margriet Sitskoorn, Ap Dijksterhuis, Rick van Baaren, Bas Haring, Ruud Frambach, Fred van Raaij en Victor Lamme
*
Een must have voor iedereen die van zijn merk een Power Brand wil maken
*
Informatie
Titel | Power Brands |
Ondertitel | |
Auteur | Marc Oosterhout & Mirte Stut (co-auteur) |
Druk | 1e |
Prijs | € 22,95 |
Formaat | 16 × 22 cm |
Uitvoering | gebonden |
Omvang | 240 pagina's |
Illustraties | geheel vierkleuren |
Omslagontwerp | Geurt van Donkelaar |
Verschijnt/verschenen | april 2013 |
NUR | 802 |
ISBN | 978 90 8803 034 5 |