Marc Oosterhout

Marc Oosterhout is merkstrateeg en mede-oprichter van N=5, het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland. N=5 is verantwoordelijk voor campagnes van toonaangevende merken als NS, KPN, ABN AMRO en Telfort. Marc studeerde communicatiewetenschappen en economie. Eerder schreef hij Ondernemende types – Ondernemers zijn net mensen en Power Brands – De zeven onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken. Hij verschijnt met regelmaat in de media.

 

De kunst van het kiezen
De kunst van het kiezen

Het huidige Nederlandse politieke landschap is onoverzichtelijk, verkiezingsprogramma’s zijn nagenoeg inwisselbaar en het is voor de kiezer steeds lastiger om het onderscheid tussen de partijen te zien. Er is maar één oplossing: politieke part ...Bestel nuOver de auteur

Power Brands
Power Brands

H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren.Bestel nuOver de auteur