Power Brands

H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren.

Omschrijving

De 7 onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken

H&M, Ikea, Nespresso, Starbucks, Google, Apple. Het zijn de Power Brands van nu. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Ze zijn de nieuwe norm in marketing. Power Brands dus.
Waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van deze merken leren om zelf succesvol te zijn? Dat zijn de vragen die in dit boek op een opvallend vernieuwende wijze worden beantwoord.
Het succes van deze merken is teruggebracht tot zeven onwrikbare principes. Principes die gebaseerd zijn op grondig speurwerk, wetenschappelijke inzichten en meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Principes die het succes verklaren. Dit boek is een bron van inspiratie om zelf een Power Brand te worden.

Bestel nuOver de auteur

 

*
Het succes van Power Brands in alle facetten verklaard
*
Gebaseerd op jarenlange ervaring, voorbeelden uit de praktijk en ondersteund door wetenschappelijke inzichten van diverse bekende wetenschappers
*
Met bijdragen van Margriet Sitskoorn, Ap Dijksterhuis, Rick van Baaren, Bas Haring, Ruud Frambach, Fred van Raaij en Victor Lamme
*
Een must have voor iedereen die van zijn merk een Power Brand wil maken
*

Marc Oosterhout

Marc Oosterhout is merkstrateeg en mede-oprichter van N=5, het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland. N=5 is verantwoordelijk voor campagnes van toonaangevende merken als NS, KPN, ABN AMRO en Telfort. Marc studeerde communicatiewetenschappen en economie. Eerder schreef hij Ondernemende types – Ondernemers zijn net mensen en Power Brands – De zeven onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken. Hij verschijnt met regelmaat in de media.

 

Informatie

Titel Power Brands
Ondertitel 7 onwrikbare principes van het nieuwe merkdenken
Auteur Marc Oosterhout & Mirte Stut (co-auteur)
Druk 1e
Prijs € 22,95
Formaat 16 × 22 cm
Uitvoering gebonden
Omvang 240 pagina's
Illustraties geheel vierkleuren
Omslagontwerp Geurt van Donkelaar
Verschijnt/verschenen april 2013
NUR 802
ISBN 978 90 8803 034 5
    << terug